میزان روشنایی در فرودگاه

میزان روشنایی در فرودگاه پیام بگذارید

میزان روشنایی در فرودگاه

برای روشنایی فرودگاه ها در قسمت‌های مختلف، چراغ‌های متفاوتی استفاده می‌شود، چراغ‌هایی با رنگهای قرمز، قرمز مایل به زرد، زرد ، آبی 

و برای هر قسمت فرودگاه مانند : عمومی فرودگاه ، روشنایی باند فرودگاه ، روشنایی سوئیچ و … چراغ با رنگ و شدت روشنایی آن قسمت بکار برده می‌شود.

در ادامه به میزان روشنایی در فرودگاه در هر قسمت می‌پردازیم :

چراغ استوانه ای COB

معمولا برای نورپردازی عمومی فرودگاه مانند بالای ساختمان‌ها، برج‎‌ها، تجهیزات ساخت و ساز از چراغ چرخان بزرگ به رنگ نور قرمز و سفید

استفاده می‌شود و برای خیابانی از چراغ چرخان بزرگ به رنگ نور سفید و سبز استفاده می‌شود.

و برای فرودگاه‌های نظامی دو چراغ به رنگ نور سبز و سفید اما با این تفاوت برای هر رنگ نور سبز، دو چراغ سفید بکار برده می‌شود.

میزان روشنایی در فرودگاه
میزان روشنایی در فرودگاه

رنگ نور چراغ‌های تاکسی

معمولا رنگ نور چراغ‌های لبه تاکسی آبی رنگ هستند و رنگ نور چراغ‌های مسیریاب در شب برای تقاطع نقلیه یا در یک خط نگه و افزایش دید به رنگ نور زرد می‌باشند.

 مشاهده لیست قیمت انواع چراغ های در فروشگاه کلیک کنید

 چراغ‌های روشنایی نوار 

این روشنایی در داخل مسیریاب قرار دارد و عقب نوار پایدار زرد هستند و معنی افزایش دید در یک نگه یا تقاطع نقلیه در شب نمایشگر نمی‌باشد.

چراغ‌های ایست در جلو

این چراغ‌ها نصبشان متوقف شده، به منظور تقویت این تصویب یک تصویب ATC برای متقابل و یا ورود به بانک در شرایط دید کم (AMC کم )، آنها در چراغ‌های پیاده رو با رنگ نور قرمز ثابت هستند و هنگامی که خلبان بر روی باند پارک می‌شود، چراغ‌های ایست نوار خاموش می‌شود.

و چراغ‌های محافظ زرد ثابت دو طرفه که در هر طرف راهرو به سمت جلو در خط، فاصله ایجاد کرده است، چراغ‌های محافظ باند می‌باشد و برای مسیریابی باند فرودگاه است. 

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان روشنایی پیک نور تماس بگیرید.

با افتخار گروه روشنایی پیک نور 

لطفا با ما همراه باشید.

سایر مقالات :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید تماس بگیرید 09126355278