سوالات متداول

1.چرا برای خرید از پیک نور، می بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟

ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت پیک نور موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت در پیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی پیک نور به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد. در صورت عدم تمایل می توانید پس از خرید اینترنتی، عضویت خود را لغو کنید.

2. روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از سایت پیک نور ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان پیک نور بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

3. برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی پیک نور، 24 ساعته پاسخگوی شما می باشد. اگر سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد برای ما پیغام (اس ام اس) بگذارید تا  با شما تماس حاصل گردد.(09123201496) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

4. در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان پیک نور در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.

5. آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی پیک نور تماس بگیرید. (۰۲۱۳۶۰۵۵۲۲۰ و ۰۲۱۳۳۹۸۳۰۹۹) اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را در سایت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.

6. آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با پیک نور تماس بگیرم ؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف پیک نور برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت پیک نور با شما تماس خواهند گرفت.

7. زمان اعلام شده از طریق پیامک برای تحویل کالا برای من مناسب نیست. راهکار لازم چیست ؟

کافیست از قسمت تماس با ما با واحد پشتیبانی پیک نور تماس بگیرید. چنانچه این امکان وجود داشته باشد کارشناسان ما تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن نیاز شما بکار خواهند گرفت.

8. آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجود دارد؟

بله؛ اما هدف پیک نور این است که شما یک خرید آسان و لذت بخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

9.آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

فقط در شهر تهران امکان پرداخت وجه هنگام تحویل کالا وجود دارد. این امکان فعلا برای سفارش های به مقصد شهرستان وجود ندارد.

10. آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به سایت پیک نور و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکر شده تحویل داده می شود. ( در هنگام ثبت سفارش به گزینه مربوط به ارسال به آدرس دیگر برخورد خواهید کرد که شما می توانید آدرس دیگری را به غیر از آدرس خودتان در آن قسمت وارد نمایید. )

11. در صورت عدم حضور دریافت کننده در آدرس اعلام شده توسط مشتری، هماهنگی بعدی به چه صورت انجام می گیرید؟

می بایست با تماس از طریق تلفن و یا ارسال پیامک، عدم حضور خود را اعلام کنید تا زمان بعدی مجددا هماهنگ شود. همچنین شما می توانید برای جلوگیری از برگشت کالا، زمان حضور خود را اعلام نمایید تا کالا در زمان مشخص برای شما ارسال شود.

12. اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت پیک نور دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی پیک نور اطلاع دهید. بدیهی است پیک نور خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

13. جهت بازگشت کالا پس از تماس با پیک نور و پر کردن فرم، بلافاصله امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

واحد پشتیبانی پیک نور برای هماهنگی و زمانبندی بازگشت کالا و نحوه آن با شما تماس می گیرد. ( روش های بازگشت کالا را مطالعه فرمایید )

14. اگر پرداخت سفارشم مغایرت داشت به چه صورت اطلاع دهم؟

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرد%

error: اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید تماس بگیرید 09126355278